Finance Professional: Janet

CV

Functie:

Interim Administratief Medewerker

Werkervaring:

Janet is een ervaren Finance professional die met haar enthousiasme en goede communicatieve vaardigheden snel haar plek vindt binnen een organisatie. Zij heeft een flexibele werkhouding en kan goed overzien waar haar hulp nodig is en hoe zij deze werkzaamheden moet oppakken. Janet is erg breed inzetbaar, ze heeft ervaring met o.a. debiteuren- en crediteurenadministratie, het maken en verwerken van facturen, complete boekhouding, aangiftes omzet- en loonbelasting en het onderhouden van de personeelsadministratie. Janet heeft ook ervaring binnen complexe organisaties, met bijvoorbeeld meerdere B.V.'s.

Karakteristiek:

Janet is flexibel, proactief, secuur en communicatief vaardig.

Opleiding:

Basiskennis Boekhouden, PDL, MBA (module BA), SAP FICO

Kennis:

o.a. MS Windows, MS Office, Office 365, Lotus Notes, Axapta, Oracle, Baan, SAP (diverse pakketten), Exact (diverse pakketten), KING, FIS, E-result, Navision, Coda, Afas, Twinq en Wocas/X

Beschikbaarheid:

Per direct, 24 - 36 uur per week

Graag kennismaken met Janet? Neem contact op met Sonja!

Sonja van de Poll