Interim HR Professional: Amira
CV
Functie:
Interim HR Adviseur
Werkervaring:
> 30 jaar
Karakteristiek:
Amira levert zowel op strategisch vlak als op operationeel niveau een bijdrage aan de ontwikkeling en uitvoering van HR-beleid. Ze signaleert kansen en weet deze om te zetten naar successen die bijdragen aan de optimalisatie van de organisatie. Ze is goed in het creëren van draagvlak, het implementeren van HR-instrumenten en het bereiken van organisatorische doelen. Ze krijgt energie van het inspireren van medewerkers en organisaties en fungeert als bruggenbouwer tussen bestuurders, MT-leden, leidinggevenden en medewerkers. Amira heeft ervaring opgedaan binnen het onderwijs, de non-profit, overheid en profit.
Opleiding:
MBO Arbeidsmarktpolitiek en Personeelsbeleid, HBO Mobiliteits-loopbaanadviseur, Master Migratie en Integratie Studies. TMA Team Coach, HR Analytics, Business Engels, Talenten Motivation Analyse, Arbeidsrecht, Projectmanagement, Functiewaardering, Ontslagrecht, Competentiegericht Interviewen.
Kennis:
HR Management, Verandermanagement (reorganisaties), Peformance Management, Talent Management, Intercultureel Management, Mobiliteit, Vrijwilligers Management, Trainer/Coach, AFAS, Beaufort, MC Office.
Beschikbaarheid:
1 juli 2024, 32 upw, interim