Finance Professional: Ruud
CV
Functie:
Interim Project Controller / Business Controller
Werkervaring:
ruim 18 jaar ervaring binnen financiele afdeling, waarbij hij o.a. werkzaam is geweest als Manager Finance, Business Controller , Project Controller en Internal Auditor. Kortom iemand die breed inzetbaar is op de afdeling Finance en naast ruime ervaring veel kennis en vaardigheden heeft die relevant ziojn om snel van meerwaarde te zijn op de afdeling.
Karakteristiek:
Stevige finance partner, die ervaring heeft in adviseren naar directie en management. Hij kan projecten coordineren en doorontwikkelen van de P&C productlijnen
Opleiding:
Master Accounting & Control, Post HBO, Financial Controlling, SPD
Kennis:
MS Office (Excel, Word, Powerpoint) MS Teams, Cognos, Basel II, Baan, SAP, Power BI, Navision, Oracle, SimCorp, Empire, Coda, Exact, FIS2000, Afas, Twinfield, Vision (Deltek), Rems, Axapta, Unit4, Yardi, DEMIS, Eurodossier, Wocas/X, Wocas 4 all, Wals, NCCW, FMP, Microsoft Dynamics AX, Microsoft Dynamics Wonen, Aareon, Lias,Tobias, DISKIS
Beschikbaarheid:
32-40 upw, oktober 2022